Co nieco o wirtualnej asystentce
Pokrótce o mnie
Nazywam się Justyna Ostropolska. Z wykształcenia jestem finansistką i bankowcem. Wirtualną asystentką zostałam z miłości do nowych technologii i mediów społecznościowych. Swoją wiedzę na temat marketingu poszerzam poznając marketing internetowy.
Mam długoletnie doświadczenie w pracy w korporacji, również na stanowiskach menadżerskich, którą z uwagi na work-life balance zamieniłam na pracę zdalną – cudowny wynalazek dla osoby mającej dzieci.
Z pasją oddaję się wsparciu osób pragnących rozwinąć swój biznes, a które przytłacza ilość obowiązków do wykonania, pomagam zarówno w zadaniach zawodowych, jak i prywatnych. Z chęcią dzielę się swoim doświadczeniem.
Dzięki drugiej parze rąk, osiągniesz swoje cele szybciej, jednocześnie mając czas na życie osobiste i hobby.
Mam długoletnie doświadczenie w pracy w korporacji, również na stanowiskach menadżerskich, którą z uwagi na work-life balance zamieniłam na pracę zdalną – cudowny wynalazek dla osoby mającej dzieci.
Z pasją oddaję się wsparciu osób pragnących rozwinąć swój biznes, a które przytłacza ilość obowiązków do wykonania, pomagam zarówno w zadaniach zawodowych, jak i prywatnych. Z chęcią dzielę się swoim doświadczeniem.
Dzięki drugiej parze rąk, osiągniesz swoje cele szybciej, jednocześnie mając czas na życie osobiste i hobby.
Delegowanie zadań zdalnemu pracownikowi to oszczędność kosztów. Wirtualnej asystentce płacisz wyłącznie za wykonaną pracę. Taka osobista asystentka nie potrzebuje dodatkowej przestrzeni biurowej i stanowiska pracy, nie masz konieczności opłacania pensji, podatków i świadczeń.
Zdalny pracownik ułatwi Ci życie i dużo szybciej zrealizujesz swoje plany biznesowe!
MOJE DOTYCHCZASOWE DOŚWIADCZENIE
- Prowadzenie fanpage’a wraz z obsługą konta reklamowego
- Przygotowywanie grafik w Canvie
- Przygotowywanie baz danych z potencjalnymi kontrahentami – research i analiza
- Aktualizacja stron na wordpress.com
- Monitoring internetu
- Praca z edytorami tekstu, arkuszami kalkulacyjnymi
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów
- Przeprowadzanie rekrutacji
- Określanie potrzeb klientów, doradztwo, negocjowanie warunków umów, przygotowywanie ofert i dokumentacji
- Obsługa posprzedażowa i utrzymywanie relacji
- Rozpatrywanie reklamacji
- Raportowanie i przeprowadzanie analiz
- Kontrola merytoryczna
- Prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz partnerami krajowymi i zagranicznymi
- Sporządzanie ewidencji i sprawozdawczości
- Współudział w organizowaniu nowootwartego oddziału firmy
- Pełnienie obowiązków asystentki dyrektora
- Zapewnienie sprawnej obsługi biura
- Zarządzanie korespondencją
- Prowadzenie terminarza spotkań
- Zagadnienia kadrowe i administracyjne
- Tłumaczenia tekstów ekonomicznych i technicznych
- Tłumaczenia symultaniczne
MOJE KURSY I SZKOLENIA
Staram się cały czas dokształcać, poniżej część kursów, w których uczestniczyłam:
- Kurs online „opanuj SEO w 14 dni” Ola Gościniak
- Kurs online „Zrób to dziś” Ola Budzyńska
- Kurs online „Jak tworzyć angażujące treści i przyciągać klientów” Joanna Ceplin
- Kurs „Twoja marka online” Joanna Ceplin
- Kurs online „AdWords 101: The Beginner’s Guide to Adwords”
- Kurs online „Building a Personal Brand by Gary Vaynerchuk”
- Szkolenia dla menadżerów „3P Przywództwo-Praktyka-Profesjonalizm”
- Szkolenie z efektywności osobistej „Sztuka osiągania rezultatów”
- Współpraca z wymagającym klientem
- Komunikacja i współpraca w obsłudze klienta wewnętrznego
- Profesjonalna obsługa klienta
- Obsługa klienta z elementami sprzedaży
- Ochrona danych osobowych
- Inne szkolenia i kursy dotyczące m.in. coachingu, psychologii klienta, świadomości jakości w firmie, marketingu i zarządzania
Znajomość języka angielskiego na poziomie C+, zdałam egzamin FCE na ocenę A.
TWÓJ BIZNES TO MÓJ BIZNES