Twoja doba jest za krótka?

Co nieco o wirtualnej asystentce

Pokrótce o mnie

Nazywam się Justyna Ostropolska. Z wykształcenia jestem finansistką i bankowcem. Wirtualną asystentką zostałam z miłości do nowych technologii i mediów społecznościowych. Swoją wiedzę na temat marketingu poszerzam poznając marketing internetowy.
Mam długoletnie doświadczenie w pracy w korporacji, również na stanowiskach menadżerskich, którą z uwagi na work-life balance zamieniłam na pracę zdalną – cudowny wynalazek dla osoby mającej dzieci.
Z pasją oddaję się wsparciu osób pragnących rozwinąć swój biznes, a które przytłacza ilość obowiązków do wykonania, pomagam zarówno w zadaniach zawodowych, jak i prywatnych. Z chęcią dzielę się swoim doświadczeniem.
Dzięki drugiej parze rąk, osiągniesz swoje cele szybciej, jednocześnie mając czas na życie osobiste i hobby.
Delegowanie zadań zdalnemu pracownikowi to oszczędność kosztów. Wirtualnej asystentce płacisz wyłącznie za wykonaną pracę. Taka osobista asystentka nie potrzebuje dodatkowej przestrzeni biurowej i stanowiska pracy, nie masz konieczności opłacania pensji, podatków i świadczeń. 
 

Zdalny pracownik ułatwi Ci życie i dużo szybciej zrealizujesz swoje plany biznesowe!

 

Justyna Ostropolska

MOJE DOTYCHCZASOWE DOŚWIADCZENIE

  • Prowadzenie fanpage’a wraz z obsługą konta reklamowego
  • Przygotowywanie grafik w Canvie
  • Przygotowywanie baz danych z potencjalnymi kontrahentami – research i analiza
  • Aktualizacja stron na wordpress.com
  • Monitoring internetu
  • Praca z edytorami tekstu, arkuszami kalkulacyjnymi
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów
  • Przeprowadzanie rekrutacji
  • Określanie potrzeb klientów, doradztwo, negocjowanie warunków umów, przygotowywanie ofert i dokumentacji
  • Obsługa posprzedażowa i utrzymywanie relacji
  • Rozpatrywanie reklamacji
  • Raportowanie i przeprowadzanie analiz
  • Kontrola merytoryczna
  • Prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz partnerami krajowymi i zagranicznymi
  • Sporządzanie ewidencji i sprawozdawczości
  • Współudział w organizowaniu nowootwartego oddziału firmy
  • Pełnienie obowiązków asystentki dyrektora
  • Zapewnienie sprawnej obsługi biura
  • Zarządzanie korespondencją
  • Prowadzenie terminarza spotkań
  • Zagadnienia kadrowe i administracyjne
  • Tłumaczenia tekstów ekonomicznych i technicznych
  • Tłumaczenia symultaniczne

MOJE KURSY I SZKOLENIA

Staram się cały czas dokształcać, poniżej część kursów, w których uczestniczyłam:

  • Kurs online „opanuj SEO w 14 dni” Ola Gościniak
  • Kurs online „Zrób to dziś” Ola Budzyńska
  • Kurs online „Jak tworzyć angażujące treści i przyciągać klientów” Joanna Ceplin
  • Kurs „Twoja marka online” Joanna Ceplin
  • Kurs online „AdWords 101: The Beginner’s Guide to Adwords”
  • Kurs online „Building a Personal Brand by Gary Vaynerchuk”
  • Szkolenia dla menadżerów „3P Przywództwo-Praktyka-Profesjonalizm”
  • Szkolenie z efektywności osobistej „Sztuka osiągania rezultatów”
  • Współpraca z wymagającym klientem
  • Komunikacja i współpraca w obsłudze klienta wewnętrznego
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Obsługa klienta z elementami sprzedaży
  • Ochrona danych osobowych
  • Inne szkolenia i kursy dotyczące m.in. coachingu, psychologii klienta, świadomości jakości w firmie, marketingu i zarządzania

Znajomość języka angielskiego na poziomie C+, zdałam egzamin FCE na ocenę A.

TWÓJ BIZNES TO MÓJ BIZNES